Det gjorde ont

Det går som en våg genom hela min kropp. En våg av kärlek, längtan och smärta. Även fast du är så nära? Om jag får uppleva den där stunden igen... Jag skulle göra allt. Jag kunde sitta där i evigheter. Dina armar runt mig, som visar att du aldrig riktigt kommer släppa mig. Din blick, som är så sorgsen men ändå så finns det något där. Något som säger mig att du, är något jag aldrig kommer kunna glömma.

Fastän du skriker till mig, att du inte vill ha mig. Fastän jag skriker tillbaka, att jag hatar dig. Du sårar mig, inifrån och ut. Jag säger att jag inte behöver dig, aldrig mer. Men när jag säger det så ser jag dig i ögonen. Och insåg direkt hur fel jag hade. Det gjorde du också. En tystnad, så lång ensam och mörk. Men samtidigt är tystnaden för oss ljuset. För vi båda vet hur det kommer sluta, jag kommer vara där i din famn igen. Som din egna lilla prinsessa. Det är väl det som är tryggheten

Du känner mig bättre än jag känner mig själv
Därför vet du att du är mer än allt för mig


Kommentarer
Postat av: Anonym

dina texter är fööööör bra:O känner verkligen igen mej när jag läser dem.. tack för dina texter och fortsätt så:D

2011-03-12 @ 11:03:33
Postat av: amanda

fortsättkämpa!

finaste texterna!

2011-03-12 @ 12:38:13
Postat av: Anonym

sjukt fint skrivet

2011-03-12 @ 13:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0