friends?

Hey... Jag ska nog sluta fundera så mycket och bara leva livet... För igår insåg jag att var man än far iväg i livet, så hamnar man alltid där man var menad i slutändan. Eller något sånt. Träffade den här killen jag skriver om igår. Vänner blev det. Jag kanske kan vara vän med honom, för då får jag iallafall träffa honom. Det är någonting. Vänner håller om varandra. Vänner kan prata om allt. Det blir nog bra till slut. Eller inte haha

Typisk bild på mig och honom. Så jävla typisk

Du skyddar mig ifrån livets svårigheter, du hjälper mig upp när jag ramlat ner, du tog emot mig när jag föll för dig, du får mig att inse att man inte kan blunda för verkligheten, du finns för mig när jag som mest behöver det, jag ser på dig att jag betyder någonting, vi finns alltid för varandra, vänner, fiender, älskare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0